Dagon07.11.2025
Drazí členové PilsFree,
jak jste mnozí zaznamenali, dnes večer jsme bohužel čelili rozsáhlému výpadku sítě, který postihl všechny naše členy.
Časová osa události
- 18:45: Výpadek sítě byl zaznamenán.
- 19:30: Systémy začaly postupně nabíhat.
- ~20:30: Všechny drobnější lokální výpadky byly kompletně eliminovány.
Celkový výpadek trval přibližně 45 minut. Během této doby nebyly z důvodu nedostupnosti našeho sídla funkční ani webové stránky, ani náš HelpDesk.
Příčina incidentu
Aktuálně analyzujeme přesnou příčinu, ale prvotní šetření ukazuje na výpadek jističů v naší hlavní datacentrové místnosti. Záložní systém UPS sice zareagoval, ale následně neposlal signalizaci o tomto výpadku našim pohotovostním technikům, kteří drží nepřetržitou službu.
Rádi bychom poděkovali našim technikům, kteří i přes absenci automatické notifikace zareagovali v řádu několika minut a intenzivně pracovali na co nejrychlejším obnovení služeb.
Poděkování patří i vám
Děkujeme vám všem za trpělivost a pochopení. Víme, že výpadek sítě, zvláště ve večerních hodinách, je velmi nepříjemný.
Vaše PilsFree...





