11.04.2022
HelpDesk funguje jako telefonická podpora při řešení Vašich problémů se sítí PilsFree nebo s Vaším počítačem. Typickými problémy, se kterými se můžete obrátit na HelpDesk, jsou:
- registrace nového počítače,
- nezaplacený členský příspěvek,
- zavirovaný počítač
- nahlašování a sledování závad, chyb a připomínek.
Jak HelpDesk funguje?
Po spojení s operátorem budete požádáni o Vaše členské číslo (ID) nebo Vaše jméno, na základě kterého si operátor najde v databázi Vaše údaje.
Poté mu popíšete Váš problém. Po krátkém rozhovoru operátor zjistí, zda je problém na síti PilsFree nebo u Vás. Pokud půjde problém vyřešit na dálku, bude Vás operátor instruovat, jak problém vyřešit.
Pokud bude problém na síti PilsFree, operátor zadá zjištěnou závadu do systému a bude kontaktovat příslušného správce Vaší oblasti ve snaze co nejdříve závadu odstranit.
Pokud bude problém na Vaší straně, operátor Vám nabídne možnost opravy Vaším správcem nebo externistou. Tato oprava bude zpoplatněna podle příslušného ceníku (viz formulář o poskytnutí zásahu). Při prvním zásahu dostanete k podpisu formulář o poskytnutí zásahu. Originál bude uschován v sídle PilsFree kvůli zpětné kontrole.
Hovorné bude zpoplatněno podle podmínek Vašeho telefonního poskytovatele jako hovor na pevnou linku.
Kdy mohu HelpDesk použít?
V pracovní dny 8:00 - 21:00 a víkendu 9:00 - 21:00 je Vám na telefonním čísle 371 650 111 k dispozici operátor, který Vám pomůže s Vaším problémem. Mimo tyto časy je k dispozici záznamník, kam můžete nahrát Váš vzkaz. Operátor Vás bude kontaktovat v nejbližším možném termínu, nezapomeňte však uvést kontakt, na který se může ozvat zpět.
Kdo je to správce a kdo je externista?
Správce se primárně stará o síť a kvalitní internetové připojení v místě Vašeho bydliště. Tuto činnost provádí ve svém volném čase a nemůže vždy řešit problémy s Vaším počítačem, které s připojením přímo nesouvisí.
Externista je naopak připraven okamžitě řešit softwarové a hardwarové problémy, které nesouvisí přímo s připojením. Bude Vás kontaktovat do dvou hodin od nahlášení Vašeho problému na Helpdesk a do 12 hodin k Vám přijede závadu odstranit (pokud nebude domluveno jinak). U složitějších oprav může po domluvě s Vámi odvézt počítač do servisního střediska, kde závadu odstraní.
Mohu zavolat, i když jsem jen zájemcem o vstup do PilsFree?
Ano, můžete. Helpdesk registruje i požadavky na připojení pro nové členy. Stačí zadat adresu Vašeho bydliště a operátor Vám sdělí, zda má ve Vaší oblasti PilsFree pokrytí, případně v jaké technologii (kabelové připojení, WiFi).